magyar ESOMAR napló

Mészáros József piackutató szakember vagyok. Megpályáztam és elnyertem az ESOMAR (a piackutatás nemzetközi szervezete) nemzeti képviselői posztját. Ezt a felületet a hazai ESOMAR közösséggel és a piackutatási szakmával való kommunikációra használom.

Friss topikok

Linkblog

Megválasztottatok, köszönöm!

2010.02.10. 17:29 | esomar | 3 komment

Pénteken este kaptam az üzenetet az ESOMAR nemzeti képviselők ügyvivőjétől Helen Parkertől, hogy engem választottak meg a magyar ESOMAR tagok. Ezúton is újra köszönöm!

A másodikként gratuláló Hoffmann Márta azonnal fel is ajánlotta, hogy találkozzunk és vegyem át a dokumentációt, amit irodájában őriz. Tegnap bő félórás látogatást tettem nála.

Duránszkai Gabi, a másik képviselőjelölt lépett még a dobogóra a gratulációk gyorsasági sorrendjében, ezúton is köszönöm sorait, számítok segítségére! Természetesen érvényes ez mindnyájatokra, köszönöm a leveleket és telefonokat!

Addig, amíg a MyESOMAR-on nem kapom meg a képviselői belépőkódot, addig hivatalosan nem tudlak semmiről sem tájékoztatni benneteket, hiszen nem jutok közvetlen információkhoz. Ha megkaptam a belépőkódomat, gyakoribbá válnak bejegyzéseim is.

A bejegyzés trackback címe:

https://esomar.blog.hu/api/trackback/id/tr501746981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása