Örömmel mutatom be a hazai ESOMAR közösség új tagját, Kőris Tamást. Tamás ajánlója Strausz Gábor volt. Néhány sorban olvashatjátok a róla tudható dolgokat.
Tamás több mint tíz éve foglalkozik piackutatással, végigjárva annak szinte minden lépcsőfokát. Az egyetemi évek alatt kérdezőként kezdte ismerkedését a szakmával. Néhány „ügyféloldali” kitérő után kutatóként és marketing tanácsadóként folytatta egy kis, hazai tulajdonú cégnél, ahol az eltöltött évek során alaposabban megismerkedett a terepmunka-koordinálási és adatfeldolgozási feladatokkal is. 2004-ben csatlakozott a Synovate magyarországi csapatához, ahol később kutatási igazgatóként felelt a kutatói csapat szakmai irányításáért. 2006-tól kezdődően a Synovate nemzetközi márka- és kommunikációelemzési módszertani szakértői csoportjának tagjaként vett részt a cég márkázott kutatási megoldásainak továbbfejlesztésében és a régiós kutatók képzésében, illetve megbízott ügyvezetőként előkészítette a Synovate prágai irodájának átszervezését. 2009-ben három kutató kollegájával megalapította az InsightLab-et, mely egészen a közelmúltig stratégiai együttműködés keretében felelt a MASMI Hungary ad-hoc kutatási részlegének tevékenységéért, illetve szolgált a cégcsoport conjoint és motivációkutatási módszertani tudásközpontjaként. Ez év márciusától az InsightLab saját márkanéven nyújt teljeskörű piackutatási szolgáltatást.