magyar ESOMAR napló

Mészáros József piackutató szakember vagyok. Megpályáztam és elnyertem az ESOMAR (a piackutatás nemzetközi szervezete) nemzeti képviselői posztját. Ezt a felületet a hazai ESOMAR közösséggel és a piackutatási szakmával való kommunikációra használom.

Friss topikok

Linkblog

ESOMAR árkutatás, további posztok

2010.02.25. 12:23 | esomar | Szólj hozzá!

A mai posztom fő témája az ESOMAR árkutatás holnap lejáró határideje. Ugyan a felkért cégeket, azok ESOMAR tag vezetőit már e-mail-ben értesítettem, de ceterum censeo az ESOMAR kérdőívet töltse ki, akitől kérték.

Ahogyan ígértem, igyekszem tartalommal megtölteni ezt az oldalt. Már sikerült belépnem a My ESOMAR menüpont alatt a képviselők számára fenntartott részre. Nem mondhatom, hogy lelkesedéssel töltött el, amit találtam. A legfrissebb anyagok is 2007-2008-ból valók voltak. A legígéretesebb ppt anyag sérült, hiába töltöttem le, megnyitni nem tudtam. Felhívtam Helen Parkert, aki a nemzeti képviselők munkáját fogja össze és elmagyarázva helyzetemet, vagyis a blog és olvasói ESOMAR-os információkkal való ellátásának gondját, ígéretet tett arra, hogy frissebb anyagokhoz is hozzájuttat. Az első küldemény meg is érkezett, amely az ESOMAR szakmai és etikai testületeit mutatja be. Mihelyst átrágtam magam rajta, olvashatjátok itt az esomar-naplón.

A bejegyzés trackback címe:

https://esomar.blog.hu/api/trackback/id/tr921789268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása