magyar ESOMAR napló

Mészáros József piackutató szakember vagyok. Megpályáztam és elnyertem az ESOMAR (a piackutatás nemzetközi szervezete) nemzeti képviselői posztját. Ezt a felületet a hazai ESOMAR közösséggel és a piackutatási szakmával való kommunikációra használom.

Friss topikok

Linkblog

Az ESOMAR Szabályzatának alkalmazása - mégsem folytatom a közlését

2010.08.04. 16:27 | esomar | Szólj hozzá!

Az ESOMAR Szabályzatának alkalmazása - mégsem folytatom a közlését

Bár sorozatnak szántam (és hogy kiábrándítsalak nyájas olvasó, főként mert ez az eddigi egyetlen ESOMAR dokumentum a kezemben, ezért írtam róla) mégsem folytatom. Egyrészt látom, ez a száraz anyag nem mozgatott meg senkit. Másrészt volt egy érdeklődő, aki azzal a panasszal élt e-mailben, hogy telefonon valamely versenytársa a nevében hív fel interjúalanyokat. Sajnos sem az e-mailemre, sem a telefonhívásomra nem válaszolt, így nem tudtam abban segíteni, hogy az ESOMAR el tud-e járni az ügyben.

Különben is a piackutatás jövő izgatóbb és derűsebb lesz, mint az ESOMAR szabályzata, felülvizsgálati eljárásrendje.

A szemmozgás-követéses vizsgálatok egy része legalábbis ezt ígéri. Videó mellékelve kattintás után (lehet átköltözöm a blogspotra)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esomar.blog.hu/api/trackback/id/tr642198810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása