magyar ESOMAR napló

Mészáros József piackutató szakember vagyok. Megpályáztam és elnyertem az ESOMAR (a piackutatás nemzetközi szervezete) nemzeti képviselői posztját. Ezt a felületet a hazai ESOMAR közösséggel és a piackutatási szakmával való kommunikációra használom.

Friss topikok

Linkblog

Back to life, back to reality

2010.07.19. 11:41 | esomar | 1 komment

Kedves olvasóim!

Ha még maradt valaki, aki rajtahagyott az RSS-én. Sajnos az elmúlt hónapokban nem csak az ESOMAR képviselet, hanem a privát életem és a munkám is megnysínylette, hogy egyre sűrűsödő gyakorisággal és rettenetes fájdalmakkal epegörcsök vettek elő. Egy-egy ilyen görcs után nagyjából egy hétig nem is voltam semmire sem alkalmas. Most pénteken kisebb nehézségekkel, de sikerült kioperálni a rendellenesen fejlődött epehólyagomat, illetve a benne nagy sebességgel szaporodó köveket is. Ma már ki is jöttem a kórházból. Egyre jobban vagyok és reményeim szerint képes leszek újra teljes gőzzel dolgozni.

Nem mellékesen június 8-án megszületett harmadik gyermekünk Mészáros Simon Benjámin. Mindenki boldog és egészséges.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esomar.blog.hu/api/trackback/id/tr492160685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása